Finally…

Fick för många veckor sedan en utmaning av Imsa. Passar fint en kväll som denna när barnen somnat och M håller koll på fotbollen.

Vad gjorde jag för 10 år sedan:

Den backspegeln går att läsa om här.

5 saker på min ”Att göra lista” ikväll:

  1. Skriva klart en offert som ska presenteras på onsdag
  2. Förbereda kundgenomgång i morgon
  3. Dricka ett glas vin
  4. Kolla matchen
  5. Släcka lampan innan midnatt (yeah right)

5 förbättringsområden (ändrade från 5 dåliga egenskaper):

  1. Tålamodsträning
  2. Teckenträning
  3. Skateboard-trix-träning (jag kan inte ett enda och nu har Bombadill fått en egen bräda)
  4. Fitnessträning
  5. Prioriteringsträning

5 platser där jag bott:

  1. Uppsala
  2. Minneapolis (3 år gammal)
  3. London
  4. Eilat
  5. Stockholm

5 jobb som jag haft:

  1. Ogräsrensare (mitt första sommarjobb, rensade ogräs på Öland)
  2. Snabbköpskassörska
  3. Bartender
  4. Servitris
  5. Konsult

1 Response so far »

  1. 1

    Soffa said,

    Du har ju varit pantbrevsplockare också ;-). Det är väl nästan den finaste titeln?

    Masarinmamman: Hur KUNDE jag glömma det?! Fast det är klart. Utan pantbrevsplock hade vi ju aldrig turnerat Sverige runt eller lärt känna varandra… Hemska tanke!


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar