12-16: 31 for 21 – Ett litet bakslag

Jag ber om ursäkt för att jag inte lyckats med bloggutmaningen den här veckan. Många bra frågor som jag ska försöka svara på, men de kräver lite tid att fundera på. Men ingen fråga är glömd!

Förra helgen kom första bakslaget för kalsongmannen. Han började kissa på sig helt plötsligt efter att ha varit torr både dag och natt i över en månad. Vi har tvättat och torkat som galningar. Misströstat. Gick till läkaren för att se om det kunde vara urinvägsinfektion. Men det var bara ett bakslag.

Det har gått lite bättre i slutet av veckan. Och precis när jag skrev det här satt Masarin bredvid mig i soffan. Plötsligt kissade han. Jag slet av allt under en djup suck och lämnade datorn. Medan jag stoppade in allt i tvättmaskinen gick Masarin in på pottan och bajsade. Och trots allt hade det ju varit jobbigare om det varit tvärtom.

Nu till något betydligt trevligare. Strax åker vi iväg till lilla O och hans familj! Och inte nog med det. Dit kommer även Lilla L och hennes familj som vi nu får träffa för första gången!. Sämre lördagar kan man ju tänka sig.

2 svar so far »

  1. 1

    cruella said,

    Det kanske är något annat utvecklingssprång som kräver kraft och uppmärksamhet hos Masarinen nu? Då är sånt som att gå och pinka i tid fjutt;-)

    Härligt om jackfluffet och lejonassociationen förresten!

  2. 2

    hej. Intressant blogg och väldigt vacker son du har!
    Jag kommer gärna in och läser mer!!!

    Kan inte du skriva ett inlägg om hur down syndrom förgyller er vardag?
    Jag är väldigt intresserad av att läsa mer!

    Kram Wendela och Emilia


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

