Masarin om slalom

Måste vi verkligen tala om slalom, mamma?

Jag tyckte pjäxorna var för hårda. Och det är svårt att åka knapplift när man mest känner sig som en instängd säck potatis.

Jaså, tyckte ni också att jag kändes som en säck potatis? Bra, då är vi överens på den punkten i alla fall.

Ni vet att jag trivs bäst när jag kan galoppera omkring som jag vill. Eller när jag får leka med min kompis H. Eller spela på min gitarr. Eller kolla på Mamma Mu.

Så, nu tycker jag vi fokuserar på våren istället.

4 svar so far »

  1. 1

    Helena said,

    Wow, redan på ett par slalomskidor. Vad häftigt! Och jag håller med dig masarin – slalompjäxor är otroligt osköna.

  2. 2

    Soffa said,

    Gulle! Jag håller med Masarin – varför skidor när man kan sola och bada?!

  3. 3

    cruella said,

    Yeah. Jag minns en skrikande potatissäck på fyra år. Nu åker han bräda så det står härliga till. Mognad är allt;-)

  4. 4

    ylva said,

    Bra masarin! vintersport är jobbigt, mycket mysigare att softa i solen med gitarren :)
    karm


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

