Sammanfattningsvis

Jag var på utvecklingssamtal för Masarin i veckan. Det var härligt att konstatera att allt fungerar bra och jag garvade när Danne summerade samtalet:

Sammanfattningsvis är Masarin helt enkelt en skön kille med en underbar frisyr. 

Vårt sköna surkart har även chockat genom att senaste veckan båda äta kyckling och hamburgare. Dock inte hemma, här har han envis fortsatt med sina knäckemackor. Samtidigt fortsätter M projektet rensa frysen varför vi denna söndag i mars fick hemmagjord julkorv till middag. Masarin klättrade upp på sin stol och tittade sedan misstänksamt på karotterna.

Därefter muggade han i sig fyra stora julkorvsbitar. Sammanfattningsvis konstaterade vi då att Masarin är en skön kille med en underbar frisyr.

3 svar so far »

  1. 1

    Soffan said,

    Det visste jag väl redan ;-)

  2. 2

    Hanna said,

    Det stämmer ju verkligen. Men dessutom verkar Danne vara en otroligt skön kille med en underbar humor…! Har ni turen att ha en så cool dagisfröken?

  3. 3

    Svea Viola said,

    Hej hej och tack för en jätte fin blogg! Jag och min sambo fick i december en underbar liten flicka som heter Svea och föddes med down syndrom på Danderyds sjukhus. När vi kom hem så kände jag att jag var tvungen att skriva av mig och startade då bloggen sveaviola.blogpot.com! Det är verkligen jätte skönt att läsa andra bloggar från föräldrar med barn med ds för att se en annorlunda vardag. En vardag som snart kommer närmare oss…. för än så länge så har Svea inte såååå jätte mycket mer behov.

    Åter igen tack!

    Mvh/ Cecilia


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

