Matvanor

Du kanske undrar hur det går med kostcirkeln?

Jag kan i alla fall säga så här. Det går åt ganska många paket med delikatessbröd hemma hos oss.

10 svar so far »

  1. 1

    Masarin slukar mackan med sån iver att jag blir riktigt sugen! Tror faktiskt jag ska ta mig en sån till frukost. Tack för tipset!

    Kram

  2. 2

    Lena said,

    Mums.
    Här är det sås som är Linnéas favorit.
    Varje gång man ropar ”MATEN ÄR KLAR” så ropar hon tillbaka ”mamma SÅS”.

  3. 3

    hihi, men det är väl fibrer iallafall? Bra för magen,
    kram

  4. 4

    Grodansmamma said,

    Ta till lite gurka och lite pommes så har han nästan hela cirkeln kirrad.
    Han ser i alla fall för skön ut med sin ”försök inte med något annat” min.
    Hoppas du kryat på dig! Kram

  5. 5

    sofia said,

    Åh vilken söt liten Masarin! Han ser så bestämd ut.
    Fortsätter att kolla in din blogg flera gånger var dag. Blir så glad när det är nya foto.
    Kram

  6. 6

    Petra said,

    Är det norra Europas längsta ögonfransar som skådas?

  7. 7

    cruella said,

    Jag blir så glad av de här bilderna! Vilken kaxig min! Vilka ögonfransar! Vilket ljuvligt hår! Och med vilken gusto han angriper mackan:-)

  8. 8

    Lotta said,

    Dessa knäckebröd går under namnet ”viting” hemma hos oss. MUMS!

  9. 9

    Matilda said,

    underbara bilder love it ! Kram moster

  10. 10

    Fina said,

    Alltså den kameran visste vart den skulle! Heja er alla! Kram Fina


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

