From Masarinmamman with love

Jag tycker så mycket om er alla som hälsar på här! Era kommentarer ger liv och blod till bloggen. Även ni som inte kommenterar syns i statistiken och ni är en hyfsat stor skara numera. Det är fantastiskt att ni kommer hit och vill dela mina tankar. Min önskan att besvara varje kommentar hinns oftast inte med, men jag läser allt! Och det är lika roligt att hälsa på hos er som lämnar spår hos mig också.

Och är det så att ni sitter hemma en fredagskväll och har det lite småtråkigt kan ni alltid läsa det här inlägget som jag skrev i början av 2008. Till och med jag skrattar när jag läser det för jag fattar fortfarande inte hur M egentligen tänkte.

13 svar so far »

  1. 1

    sofia said,

    Hej! Jag älskar din blogg. Du är så duktig på att skriva och dina formuleringar är så mitt i prick. Ibland går jag bakåt och läser dina gamla inlägg. Det gör jag när jag är ledsen och allt känns hopplöst. Dina ord får mig på bättre humör. Du skriver om din masarin på ett så fint och kärleksfullt sätt.
    Din blogg är min terapi!
    Kram från S

  2. 2

    Ulla said,

    Men vilket fantastiskt roligt inlägg om AD-dropparna, ha ha. Har aldrig hört talas om någon annan som gjort det heller.

  3. 3

    Jenny said,

    Underbara du! Det är en lyx att få gå in och läsa dina välskrivna inlägg och skratta åt allt underbart. AD-dropparna är en historia jag aldrig glömma. Den är helt obetalbar. Många kramar till dig och hela familjen. Hoppas innerligt att jag kan leva upp till min beskrivning och ringa imorgon;-).

  4. 4

    Soffa said,

    Ha ha! Du ska bara veta hur många gånger jag har berättat den historien – den är hur bra som helst!

  5. 5

    Ann said,

    Haha, den historien är ju helt obetalbar, jag skrattade hur mycket som helst när jag läste det! :-)

    Vi syns på tisdag, kramar från Ann

  6. 6

    Rookie Mom said,

    Den historien är uppiggade att bli påmind om. Snart fyller de tre, de små liven [om jag inte minns fel så skiljer det precis en vecka på masarin och det lilla gula barnet]. Ta hand om er och fortsätt skriva fantastiskt!

  7. 7

    Mia said,

    Hahaha! Vilket underbart inlägg om AD dropparna!
    Har iofs en kompis som hade lock för örat och fick nässpray utskrivet, han tänkte ta dom i örat…..

  8. 8

    hahaha. Fick just översätta för B, som först inte insag humorn (antagligen för han själv skulle kunna gjort som M). Men nu sitter även han och ler :)

    Kram

  9. 9

    Lollo o said,

    Hej hej! Hittade din blogg av ren slump.. ville bara säga att du skriver jättebra och din blogg är verkligen rolig att läsa. Du hamnar på mina favoriter nu och har en till trogen läsare=)
    mvh Lollo

  10. 10

    Sara said,

    Kära fina du. Du är så innerligt omtyckt tillbaka! Så mycket du ger till så många. Tack!
    Kram

  11. 11

    Kirsten said,

    Jag är ofta inne på din blog, du skriver fantastiskt bra, underhållande och känslofullt. Sedan min syster fick en liten kille med extra kromosom i augusti har vi haft sådan enorm hjälp genom att läsa om Masarinen och hans familj. TACK är det enda jag kan säga. /Kirsten

  12. 12

    Maggan said,

    Jag kan bara instämma – du skriver både klokt, roligt och kärleksfullt!
    All the best to you!

  13. 13

    Malin said,

    Den berättelsen återkommer jag fortfarande till när jag ska berätta något roligt på middagar :)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

