Oh vilket party!

Finally 40

Jag har faktiskt svårt att sätta ord på den här födelsedagsfesten. Sara beskriver den nog bättre och den intresserade ska givetvis även titta på Mattias fina bilder.

Men detta kan jag säga: Vi hade inte kunna önska oss något mer. Jag bara gapade när gästerna strömmade in! Allt engagemang och all partyglädje som sköljde över oss. Det var fantastiskt.

Nästa fantastiska händelse var när Micke och Martin från Grimskärsgänget spelade under middagen. Först min bästa lägereldslåt; Bob Hunds Ett fall och en lösning och sedan Aquarius som övergick i Let the sunshine in som övergick i Ja må ni leva fast på föregående melodi. Och det var då det hände. 90 personer reste sig och sjöng med. Jag kunde nästan inte andas för det var överjordiskt vackert.

Gå till 4:24 i klippet och njut sedan. Så här var känslan när alla gästerna stod upp och sjöng i stämmor. För oss!

Och vilka vänner vi och Sara har. De vet när de ska satsa! Tusen tack!

– – – – –

Och en sak till. Jag fick en personlig hälsning från min idol.

4 svar so far »

  1. 1

    Soffan said,

    Shit pomme frites – man skulle varit med! Det hade passat mig ;-)

    Ni är så mycket värda att bli firade – alla tre! Stor kram

  2. 2

    Svägerska A said,

    Tack till dig och Martin för att vi fick vara med och fira er också, det var härligt att sprattla runt ordentligt med alla era trevliga vänner.

  3. 3

    nipe said,

    Åhh, jag ryser när jag lyssnar på låten, i vanliga fall. Då kan du gissa hur mycket jag ryser nu! Den där festen verkar ha varit nåt enastående, vad häftigt. Ett sånt 40årskalas vill jag också ha…

  4. 4

    Chrippe said,

    Hej

    Oh vilket Party. Ja det är jag den första att skriva under på. Allt var otroligt trevligt. Trevliga människor, härlig stämmning, roligt tema, samt god mat & dryck. Vill på detta sätt säga tack till er bägge två. Allt gott Chrippe Strandell


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

