Finally 40

Ja, rent formellt fyller jag om några veckor. Men det är ikväll vi har det stora kalaset tillsammans med Sara!

Vi är laddade till tänderna och har fått ovärderlig hjälp med detaljerna av vår vän Micke. Och eftersom vi är födda på 60-talet så är det också temat för festen. Och lite av den här känslan tror vi kommer infinna sig under fördrinken:

Wish us luck!

6 svar so far »

  1. 1

    Ulla said,

    Då säger jag GRATTIS redan idag. Hoppas ni får en härlig kväll. Måste också säga att jag tyckte om era ”talar ut” inlägg, jätteroliga att läsa.

  2. 2

    nipe said,

    Nu har jag precis läst Saras recension av festen, stort Grattis till er 40åringar och till en lyckad fest!

  3. 3

    Helena said,

    Hej!

    Hoppas festen blev riktigt lyckad! Vi var på 40-årsfest i Uppsala i lördags och träffade vänner till dig. Nu har jag lyckats glömma hennes namn men hennes man Erik B har arbetat tillsammans med min J på Sveriges Radio. Världen är liten…

    //Helena

  4. 4

    Fina said,

    Haha, fördrinken var både coolare och grannare än så.

    60-talet kommer mer till sin fördel i färg!

    Kram

  5. 5

    Soffan said,

    Wow! Jag läste på Saras blogg och tittade på bilderna – vilket party! Och hur snygga var ni inte – totalt trots mot åldrandet ;-)

    Jag önskar jag hade varit med!!!!

  6. 6

    Jenny said,

    Vilka festarrangörer! Så himla snyggt, coolt och roligt. Den här festen går till historien. Kram!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

