Mamma!

Höll nästan på att glömma veckans viktigaste händelse.

Masarin har  ä n t l i g e n  lärt sig säga mamma!

MA-MA.

Fast han lärde sig säga mormor först.

MO-MO.

Förlösande för ensam kvinna i familjen kan jag lova. Momo var också ganska nöjd.

4 svar so far »

  1. 1

    Åh.. vad roligt! Det är ju underbart!

  2. 2

    Anna said,

    Hörru! ”Mamma” är ju grymt. Jag menar, det är inget fel på ”Svampbob” heller (skitcoolt faktiskt) men ”mamma” slår ju onekligen känslomässigt högre.
    Jag är skitglad över att min lillskrutt äntligen börjat teckna lite. Nu gör han ”skor”, ”hjälm”, ”Gå ut” och halva Imse Vimse Spindel. Men att teckna ”mamma” eller ”pappa”? Nä, det känns tyvärr rätt ouppnåeligt, men man kommer ju att börja böla när det väl kommer (eh, jag började faktiskt böla lite av ”skor” när han gjorde det första gången)…

  3. 3

    Imsa said,

    Vad skönt för dig att äntligen höra ”mamma”! Mamma har vi klarat av för länge sen men pappan väntar ännu spänt på att höra ”pappa”, fast vi får kanske nöja oss med ah-ah eftersom Victor inte kan säga p (ännu..).

  4. 4

    cruella said,

    Känn dig speciell, Mamma Masarin!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

