Blir nog bra det här

Frukostpojkar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag klagar  a l d r i g  på värmen. Denna efterlängtade, dyrbara, korta, korta tid. Jag älskar den.

Vi har ätit frukost på vår lilla baksida de senaste dagarna, tidigt om morgonen. Barnen utan kläder. Klockan åtta!

Nu har vi landat ute på Ljusterö. Sakta sjunker det in. Vi har semester tillsammans i sex veckor. Då kan man unna sig en dag som idag. På förmiddagen sov M. Jag läste äntligen en av mina sommarböcker. På eftermiddagen tog M ut killarna för att spela fotboll. Då sov jag. Och nu sover barnen. Blir nog bra det här.

3 svar so far »

  1. 1

    emily said,

    Så mysigt!

    Vi gör det liknande! Mycket efterlängtat…;)

    trevlig semester på er!

    Masarinmamman: Hoppas ni också får en toppensommar!

  2. 2

    Soffan said,

    Det är ni värda! Njut av semestern tills vi ses!

    Masarinmamman: Om bara några veckor ses vi och får återigen förundras över hur stora barnen blivit sedan förra sommaren! Vi ser fram emot Göteborg!

    • 3

      Soffan said,

      Och jag längtar tills ni kommer! Vill ni gå på Liseberg?

      Masarinmamman: Klart vi vill gå på Liseberg!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

