Min man och jag

Man kan säga många fina saker om mig och M men några romantiker det är vi fan inte. Tur att man då har svärföräldrar som via ett fint kort i brevlådan påminner en om att det är bröllopsdag.

Och till dig M. När jag ikväll skulle blanda välling till två trötta killar och med en suck inser inser att pulvret inte kommer att räcka. Då öppnar jag skafferiet och där står en ny förpackning. För du har koll och du handlar och fyller på i våra förråd. Romantik är det inte. Men kärlek är det banne mig.

5 svar so far »

  1. 1

    Grodansmamma said,

    Gratulerar! Det är ju de små sakerna som gör det, i längden.
    Nu blev jag påmind om vår dag nästa vecka. Tack för det! Kramar

  2. 2

    nipe said,

    Ja, det har du rätt i, det är kärlek det! Kärlek här hemma idag, det var den där underbara känslan av samförstånd kring ett nytt fönster som ska sättas in. Vardagskärleken är den största kärleken, banne mig!

  3. 3

    Matilda said,

    bra !

  4. 4

    Soffan said,

    Åh… det är kärlek! Vilken man! Jag blir tårögd (tönt!).

  5. 5

    Mamma J said,

    Jaa. Det är kärlek. Tänk att man glömmer det ibland.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

