Elvis goes Allsång

Jag har ju sett Elvis och sällan varit så berörd av en föreställning. Och vilket härligt nyhetsbrev som damp in i mailboxen idag:

Tisdagen den 28 juli deltar Hudiksvalls stoltheter Toralf Nilsson och Theresia Widarsson från Glada Hudik-teatern på Allsång på Skansen.

 – Vi är oerhört stolta och glada över att Toralf och Theresia kommer att uppträda på samma scen som Sveriges mest folkkära artister i sommar”, säger Pär Johansson, verksamhetsledare på Glada Hudik-teatern.

Och Pär Johansson, han är ju fortfarande min idol.

3 svar so far »

  1. 1

    Soffan said,

    I löv Allsång på Skansen, det är mitt favoritprogram (delad förstaplats med Så ska det låta)! Och I löv Elvis! Jag kommer sitta bänkad!

  2. 2

    Anna said,

    Åhh,vilken rolig nyhet!! Det får man ju inte missa!!!

  3. 3

    towe said,

    Visst var det något alldeles extra. Jag var glad en månad efteråt. Bäst gillade jag Blue moon boys. Vilka lirare.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

