Morgonritual

Bakom killarnas dagis står ett cykelförråd. Där parkerar Bombadill sin cykel om morgonen och går sedan och öppnar grinden in till dagis medan jag lastar av Masarin. Varje morgon går Masarin efter storebror, tvärvänder och rusar sedan åt andra hållet. Häromdagen när jag fångade in honom så skrattade han högt och gjorde sedan tecknet för busig.

Just det unge man. Du vet precis vad du håller på med du.

4 svar so far »

  1. 1

    Matilda said,

    ja vad kan man säga får se hur det går när jag hämtar de två på onsdag vilket håll den lille busiga tar då

  2. 2

    Ulla said,

    Vilken härlig buskille.

  3. 3

    Soffan said,

    Jag förstår om du inte uppskattar detta varje morgon ,-). Men jag måste säga att jag längtar till att träffa er i sommar med tanke på att Masarin inte gick sist jag såg honom… det ska bli så kul!

  4. 4

    Lena said,

    Får mig att tänka på Yona i Bandol! Nu är det Ebba som ständigt försvinner för att hon är så disträ…Håller med föregående talare att det ska bli så kul att se honom springa omkring i sommar då jag bara såg något enstaka första steg förra sommaren.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

