Vi drar ut i världen

Nåja. Men i morgon åker jag och mina mates på Yoga retreat till Sätra Brunn tillsammans med vår lärare Bill. Det ska bli helt fantastiskt spännande. Jag har förberett mig genom att varje kväll denna vecka somna (sic!) på min nya spikmatta. Undrar om det är rätt uppladdning?

M tar killarna och åker till farmor och farfar nere på Västkusten. På måndag kommer de stora pojkarna hem medan Masarin stannar kvar ett par dagar till. Det är första gången vi lämnar honom ensam och jag vet att han kommer vara i mycket goda händer. Men jag längtar redan galet mycket efter honom.

Detta kommer att bli mycket lärorika dagar för oss alla fyra.

1 Response so far »

  1. 1

    Matilda said,

    heja det kommer att gå kanoners!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

