Kompensation

De sover på nätterna de små rackarna. Det har de alltid gjort. Den ene dessutom i hyfsat rymningssäker spjälsäng.

Vi behåller dem veckan ut så får vi se.

3 svar so far »

  1. 1

    Vill bara säga att jag brukar läsa din underbara blogg med de vackra orden. Jag blev tipsad om en välskriven Masarinblogg för någon månad sedan, när jag var på Tittut och själv funderade på om jag skulle börja skriva om min lille kämpe…

    Sedan dess har jag följt er!

    Masarinmamman: Välkommen hit! Åh, vi är Tittutvänner. Känns bra! Jag blir oerhört berörd av din blogg redan innan jag läst allt. Ska sätta mig i lugn och ro. Stor kram.

  2. 2

    Theresa said,

    När barnen sover och snusar sig rosiga under sina täcken så är allt förlåtet. <3
    Kram på er

  3. 3

    Anna said,

    När lillgrabben är som jobbigast brukar vi snacka om vad som skulle hända om man la ut honom på Blocket. Med annonstext typ: ”Charmig och mycket söt downs-kille säljes till högstbjudande. Något högljudd och obstinat emellanåt men med stor utvecklingspotential! Vid snabb affär får ni hans nyfödda bror på köpet (även han något högljudd)”

    Undrar hur lång tid det skulle dröja från det att man försökt lägga ut annonsen tills dess att polisen/socialen knackar på dörren?


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

