Masarinmamman med andra ord

Tog den fria utmaningen från Abbes pappa. Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)

Välj artist: Jag tog Bo Kaspers Orkester (länkarna leder till Spotify)

Är du kvinna eller man? Människor är djur

Beskriv dig själv: Mindre smakar mer

Vad tycker du om dig själv? Ett fullkomligt kaos

Beskriv var du bor för tillfället: Vackert land

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Amerika

Favoritfärdmedel: I samma bil

Din bästa vän är: Hon är så söt

Din favoritfärg är: Sockerdricka och sprit

Hur är vädret? En ny skön värld

Favorittid på dagen: Söndag i sängen

Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta? Allt ljus på mig

Vad är livet för dig? Är det där vi är nu

Det bästa rådet du kan ge? Önskar dig en stilla natt

Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Hund

Favoritmat: Fyrarättersmål

Dagens tanke: Lika rädd som du

Hur skulle du vilja dö? Hem i säng

Din själs nuvarande tillstånd: Stunder som den här

Felen du kan leva med: En jävel vid mitt öra

Ditt motto: Innan allt försvinner

– – – – –

Oh, det var kul och lite klurigt. Haka på om du vill!

2 svar so far »

  1. 1

    Anna said,

    Jag har ju lite svårt för Bo Kaspers. Det är lite för mycket bostadsrättsmusik för min (snobbiga?) smak. Men en fempoängare har de faktiskt gjort: ”Det Smartaste Jag Gjort”. Den har du glömt ju!

    Kommer du på måndag? Det gör vi. Alla fyra!

    /Anna

    Masarinmamman: Men Anna, jag är ju snobbig och bor i rätt bostad så vad kan jag annat göra än att hålla dessa pojkar nära hjärtat :-) Det smartaste jag gjort är fantastisk. Men lite svår att pressa in i den här listan… Tittut på måndag låter lockande! Jag ska försöka komma! M och Masarin kommer såklart.

  2. 2

    cruella said,

    Kul utmaning, man känner sig djupsinnig till låns.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

