Feelgood

Masarin sover sött. M och Bombadill har haft egen dag och varit inne i stan hela dagen, jag tror bad och restaurangbesök stod på agendan. Så jag sitter här i soffan och bara njuter av Cilihili och Annette Kullenbergs dans. En härlig påminnelse om att man har rätt att gå sin egen väg här i livet.

2 svar so far »

  1. 2

    Christina said,

    Ja jag lovar nästa gang jag är i Sthlm mer än 72 h skulle det va jättekul med en fika. Min son tycker dock inte fika är lika kul, sa om han är med far det nog bli en utomhusfika i en lekpark hehe.

    Du ang B i Korea. JAg har faktiskt ingen aning vad han gör där. Jag fattar liksom inte;-) Men jag tar tacksamt emot alla skymiles han samlar in samt kasserar in pa Clinique saker fr Tax Free :)
    Men det är nat med nat Joint venture om nat oljepump/vattenpump som Hyundai och Bs företag Magna haller pa att grejja med o B är med och B är ansvarig för uppbyggnad av produktionen/maskineri/ingengörsgrejjset med detta. NAt med bilmotorer alltsa.

    Hoppas allt är bra med er!

    Kram


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

