De bästa av frukostar

Då. Innan jag fick barn längtade jag egentligen aldrig efter en bebis. Min bild av mitt eventuella barn var alltid en liten pojke på 5-6 år som satt vid frukostbordet och åt flingor. Alltid en pojke och alltid åt han flingor.

Nu har jag fått en sådan pojke. Såklart var han den ljuvligaste bebis. Men nu är han 5 år och sitter vid frukostbordet och äter flingor och han säger de mest kloka och roliga saker. Även om jag sett detta i min fantasi kunde jag ändå inte vara säker på att det var så det skulle bli. Livet tar ju som bekant sina egna vägar. Men den här pojken fick jag. And I love every minute of it.

2 svar so far »

  1. 1

    Matilda said,

    Underbart!!! Pojkar i 5-års ålder är superhärliga små individer.

  2. 2

    Soffan said,

    Det blir ju inte sämre av att han små drag av Emil över sig! Så charmigt!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

