1: Get It Down – 31 for 21

I morse träffade jag för första gången en masarinpappa som är aktiv i Svenska Downföreningen. Vi pratade lite om deras arbete med hemsidan och de tankar och idéer som finns för att förbättra den. Pappan var supercool och trevlig och vi hoppade friskt mellan strukturtänk, våra egna jobb och barnen. Det slog mig efteråt att det egentligen är otroligt vilket samtal som uppstod i det där lilla mötesrummet. Med honom delade jag tankar som det kan ta år innan jag delar med en annan person.

Det blir ofta så med andra masarinföräldrar. Vi har delat en resa och din erfarenhet av den gör att jag litar på dig.

Utan Masarin hade jag inte fått den här upplevelsen.

2 svar so far »

  1. 1

    Grodansmamma said,

    Spännande att se vad det blir av hemsidan. Ni ska möjligen inte ut till Ljusterö i helgen? Fika? Kram Anna

  2. 2

    Sara said,

    Precis den där känslan skulle jag också vilja uppleva, någon som förstår ens egen kris, någon som varit ute på min resa också. Det finns säkert inga karbonkopiekriser, men ändå någon som genomlevt och förstår mer än de flesta.

    Jag är så glad att du är tillbaka i bloggosfären, kära vän. Jag har saknat dina fina inlägg. Det härliga med dina texter är att det alltid finns ett ljus i dem.

    Kram S


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

