The boys are back in town

Jag hade kunnat äta upp dem på studs när jag såg dem sitta i bilen! Som små goda praliner satt de där i varsin barnstol. Bombadill strålade när han fick syn på mig. Masarin tittade istället granskande och vände sig mot sin favoritpappa för att liksom få ett godkännande: Okej då, det är väl hon som är mamman trots allt…

Men sedan gosade vi länge vid läggningen ikväll och jag ville nästan inte lägga ner Masarin i spjälsängen. Allra godaste lilla pralin! Därefter knölade jag ner mig bredvid storebror och somnade med näsan mot hans fina lilla nacke.

5 svar so far »

  1. 1

    Matilda said,

    Underbart! Ser storebros glitter ögon, bara han kan glittra så. Och så underbara söta fundersamma masrinungen. Längtar till i kväll då vi ses. Kram Moster

  2. 2

    Grodansmamma said,

    Åhh, nu får jag desperat längtan till ikväll när jag får se mina praliner igen. Vill bara inte tänka på allt som ska göras innan och sträckan som ska avläggas med bilen. Ibland är det extra långt till skärgården… Kram

  3. 3

    mammapappabarn said,

    Hoppas ni får en riktigt härlig sommar så ses vi som kollegor i höst :) Kram

  4. 5

    …och Thin Lizzy är världens bästa rockband.
    Förlåt, kunde inte hålla mig…

    Masarinmamman: Grym låt av grymt band!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

