Spridda platser

Jag har ju tidigare skrivit om min nya idol Per Johansson. Men det blev för många yttre omständigheter nu i maj som gjorde att vi inte mäktade med föreställningen om Elvis. Istället får vi nu glädja oss åt en tur till Göteborg i september och det kan ju inte annat än bli en fantastisk start på hösten.

Jag bokade biljetter häromdagen till oss och goda vännerna (som utlovat såväl logi som drinksällskap) och blev faktiskt lite paff när det i princip redan var fullsatt! Spridda platser kunde inte hindra oss. Först ska vi bara njuta av sommaren. Sen Toralf och ni andra, sen kommer vi!

2 svar so far »

  1. 1

    Abbes pappa said,

    Göteborg till hösten? Kanske läge för en liten fika, oss barn-med-diagnos-bloggare emellan? Konstig tanke egentligen. Folk man inte känner. Men det känns ju som att man snart gör det trots allt. Känner varandra alltså.

    Masarinmamman: Abbes pappa, tanken har faktiskt farit också genom mitt huvud. Vi kan väl ha det som en brief att jobba vidare på :-) Skönt att se dig här igen. Hoppas du får en härlig nationaldagshelg med ditt fina gäng!

  2. 2

    Isan said,

    Det är absolut en mycket (läs: MYCKET) sevärd föreställning. Kanske det bästa jag sett…? Men jag känner mig lite partisk. Min mamma var lärare åt stora delar av gänget, så jag har umgåtts och lekt med delar av ensemblen, för många många år sedan. Fantastiskt att se dem som vuxna, i det sammanhanget. Oj oj oj, vilka minnen. Varma, goda. Och de var fantastiska människor, redan då.

    Ni har absolut något att se fram emot!

    / Isan

    Masarinmamman: Tack! Vi längtar!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

