Och något alldeles oväntat sker

När Masarin kom till oss skrev vi ett mail där vi försökte förklara om det då så ofattbara som faktiskt ändå hade hänt. Några av de första som svarade var våra vänner söder om stan. 

De skrev bland annat vi känner med er och förstår men kanske ändå inte vilken otrolig våg av olika känslor som passerar förbi. Så omtänksamma och fina människor och just nu har vågen av känslor rasat in i deras liv. Oro, rädsla men också hopp om att allt kommer att bli bra. Och så klockren kärlek.

Vi vet inget om framtiden. Men vi vet att det blir bröllop på torsdag. Och så champagne hemma hos oss efteråt. Och fiskdamm för barnen. Jag tror aldrig jag varit med om något mer romantiskt.

5 svar so far »

  1. 1

    Sara & Dan said,

    Vi kommer!

    Masarinmamman: Visste jag kunde lita på er :-)

  2. 2

    Berndt & Anna said,

    Vi kommer också.
    Dannes brorsa med bihang

    Masarinmamman: Det blir härligt att ses! Vi kyler några extra flaskor!

  3. 3

    Grodansmamma said,

    Jag blir nyfiken….
    Ha en underbar torsdag!

  4. 4

    MosterRika said,

    En av de sorgligaste dagarna i mitt liv, jag kunde inte åka på bröllopet, men jag skickade dit representanter i alla fall. Båda blev förälskade i en liten masarin.

    Masarinmamman: Det var en glädjens och känslornas dag igår och det kändes som det spred sig ända upp till Dalarna och till er som inte kunde vara med. Och din familj är fantastisk – men det visste du väl redan :-)

  5. 5

    Elvira said,

    Förälskade blev vi, du har en alldeles underbar liten son, fast det visste du säkert redan! Kunde inte låta bli att lovprisa honom på min blogg,
    tack för trevlig dag, hoppas vi får tillfälle att ses igen :)

    Masarinmamman: Jag tror minsann att känslorna var ömsesidiga! Masarin har ibland lång farstu men när han träffade dig så smälte han direkt och jag förstår varför. Och tack för att du sjöng så fantastiskt fint.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

