A perfect lunch

Masarin och M kom förbi med sushi till jobbet idag. Vi bänkade oss i ett litet konferensrum tillsammans med vännen och kollegan J.

Sushin var ljuvlig. Masarin bubblade och klappade händer. Vi skrattade mycket och jag kände mig helt igenom lycklig där jag satt med Masarinen i knät och norpade åt mig den sista biten ingefära.

3 svar so far »

  1. 1

    Tofte said,

    Låter verkligen härligt! Måste verkligen säg att jag saknar gemenskapen och alla trevliga/mysiga/roliga personer på firman trots att det var snart två år sedan jag slutade nu…

    Masarinmamman: Tofte, vi saknar dig också här uppe i Stockholm!

  2. 2

    Christina said,

    Är det inte galet hur lycklig man är? Just när man trodde hela världen pajat och man aldrig mer skulle skratta, sa vände allt och himlen blev liksom alltid lite blaare, gräset grönare och livet härligare!

    Har inte glömt min uppgift om 7 saker, men tänker pa dem än… Lovar!

    Kram

  3. 3

    Abbes pappa said,

    Hej på dig, Masarinmamman.

    Jag har blivit utmanad att berätta om hur livet såg ut för fem, tio, femton och tjugo år sedan. Och nu skickar jag utmaningen vidare till dig.

    Mvh
    /Abbes pappa


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

