Klippt

Både Bombadill och Masarin har legat inne med sköna babykalufser. Mjukt, lent och mycket! Bombadill fick låta sitt växa tills han var över två. Sedan lade M in veto och vi fick en kortklippt kille i huset. Det tog veckor innan jag vande mig.

Och nu är det klippt igen. Masarin har varit på sitt första frisörbesök och jag har under ett par dagar gått omkring och försökt vänja mig. Men det känns märkligt, särskilt för mig som minns min omedelbara förälskelse i Vargtass när han visade upp sitt fantastiska hår i familjen Macahan en gång för länge länge sedan.

Och inte gifte jag mig med någon indian heller. M är underbar, han har en något mindre imponerande håransamling bara. Men man vänjer sig.

Kommentera

