Halvnelson

Bombadill är en bra storebror. Han ser till att Masarin får lära sig allt en lillebror behöver veta. Vem som bestämmer över fjärrkontrollen, hur leksaker ska fördelas och aktuella brottningsgrepp. Allt dock kryddat med många kramar och pussar.

Vi har vant oss vid att Bombadill svingar runt Masarin i en halvnelson och lillebror själv finner sig förvånansvärt nöjt i brottningsmatcherna.

Men som M säger. Vänta bara några år så får vi se vem som är starkast på gatan.

5 svar so far »

  1. 1

    Tina said,

    Jag hittade hit för ett tag sen, från hejaabbe. Ramlade in på inlägget om ad-droppar och vek mig dubbel av skratt. sen blev jag nyfiken på vad som menades med masarinmamma, och började läsa från början till slut. Det är nog en av dom finaste bloggar jag nånsin läst, jag ville bara tala om det.

    Masarinmamman: Tack för de fina orden. Jag blir väldigt glad!

  2. 2

    Rana said,

    Violent love, någon? :-)

  3. 3

    Abbes pappa said,

    Hejsan Masarinmamma.

    Hos mig finns en liten utmaning jag fått. Och nu bollar jag den vidare till dig, om du har lust.

    Mvh
    /Abbes pappa

  4. 4

    Grodansmamma said,

    Skickar bara lite styrkekramar inför flytt! Akta ryggarna! Kram Anna

  5. 5

    Imsa said,

    Hej! Jag hittade jag den här sidan idag: http://hem.passagen.se/mia85/
    det är Melvins föräldrar som gjort en så fin film och tonsatt texten ”Välkommen till Holland”. Gå in och se filmen om Melvin och lyssna på musiken.

    Den visar hur fint det är att få ett barn, oavsett vilken sorts kromosomer man bär på.

    Imsa

    Masarinmamman: Väldigt fin film! Jag blev alldeles, alldeles tårögd. Tack för tipset.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

