Hur tänkte du?

Någon har sökt på ”tråkig berättelse om personer med down” och kommit till Masarinmamman. Jag funderar över om du tyckte att du fick en bra träff?

Men mest undrar jag över varför någon vill läsa en tråkig berättelse?

2 svar so far »

  1. 1

    Sverker said,

    Alltså – jag har försökt att söka på samma för att se om jag hittade hit, men det sket sig. Det var nog lika bra det.

    Och den sökmotor som länkar till min favoritblogg alla kategorier när man söker på ”tråkig berättelse” måste programmeras om. Den länkar ju direkt fel. Så är det.

    Masarinmamman: Sverker, mon ami. Du är för rar! Och nu var ju jag också tvungen att kolla, men jag fick inte heller fram det. Undrar var WordPress hämtar sin sökmotorstatistik? Men som du skriver. Lika bra det.

  2. 2

    olga said,

    Den statistiken säger något om söktjänsternas pålitlighet, inget mer. Tråkig har din blogg inget att gör med.

    Sen är det ju bisarrt att någon söker efter tråkiga berättelser. Människan kan vara konstig på många sätt.

    Strunta i statistiken och fortsätt! Du är också en 37-åring som åstadkommit något.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

