Snoriga ungar är det värsta jag vet

Well, ta det med en nypa salt. Men faktum är att jag inte kan låta bli att torka rinnande näsor. Bombadill lärde sig fräsa innan han fyllt ett. Det var en färdighet som jag räknade bland hans främsta. Och Bombadill avskyr nu snor i näsan. Han är number one på fräsning!

Jag älskar NäsFrida och mjuka servetter, våtservetter och näsdroppar. NäsFrida var mitt första tips när bästa vännen U väntade lilla A. Min söta lilla guddotter, hon avskydde den!

Masarin avskyr också allt som har med borttagning av snor att göra. Med betoning på a v s k y r .

I think I´m loosing this battle.

3 svar so far »

  1. 1

    grodansmamma said,

    Ha ha ha, håller så mycket med dig. Vi diggar koksaltlösning också eftersom det inte finns begränsning på antal dagar det får användas. Kram Anna

  2. 2

    Imsa said,

    Topz är också bra att ta bort snor med, inte direkt populärt men om man håller huvudet stadigt och petar försiktigt i näsan brukar man få bort kråkor även från de minsta (som ju inte kan fräsa).

    Imsa, Victors mamma

  3. 3

    Märtagreta said,

    Kan också bara hålla med, får krupp när vissa föräldrar verkar tycka det är helt okej att snoret hänger hur länge som helst.
    De flesta barn avskyr att bli snutna, så jag tycker det verkar som lilla Masarinen är som de flesta medan Bombadillen är mera ovanlig. Och… the battle isn´t over yet!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

