En kram från Försäkringskassan

Din beräknade väntetid är sex minuter, meddelade den automatiska rösten på Försäkringskassans kundservice.

De spenderade jag med att ge Masarinen en mosad banan. Men efter sex minuter så svarade en kvinna och hälsade mig välkommen till Försäkringskassan. Jag hade några frågor kring olika utbetalningar och hon svarade med sin myndighetsröst och yada hit och yada dit. Men så lovade hon att skicka ett mail till någon utbetalningsperson och jag tackade henne för att hon var så vänlig och hjälpte till.

Då får vi hoppas att du får dina pengar snart. Kram och hej.

Kram och hej! Från  F ö r s ä k r i n g s k a s s a n !

Inte vet jag, men kanske tänkte hon förstrött på sin käraste när hon avslutade samtalet. Det gör ingenting. Jag är inte så knusslig när det kommer till kramar!

2 svar so far »

  1. 1

    Hanna said,

    Nej, vi är så där krammysiga allihop som jobbar på F-kassan… :-)

    Masarinmamman: Hanna, som du kan se verkar dina utbildningsinsatser redan ha givit goda resultat :-)

  2. 2

    Åsa said,

    Härligt! Hoppas det var medvetet men härligt oavsett.
    Kram! =)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

