På andra sidan

Jag tittar på Masarinen och han vevar glatt med armarna. Hej hej darling. Hej hej mamma.

Och nu. Nu när Masarin är elva månader har jag passerat gränsen. Jag har ofta undrat hur lång tid det skulle ta innan jag slutade se downs syndrom före denna lilla underbara människa. Och det är klart att det fortfarande finns där men det har ändå skett en förändring. Min förändring.

Min vän J brukar säga att man alltid ska ha en flaska champagne i kylskåpet eftersom man aldrig vet när det kommer ett tillfälle som behöver firas. Han hade nog tyckt att detta varit ett bra läge att poppa på.

Indeed my friend. Indeed!

2 svar so far »

  1. 1

    grodansmamma said,

    Skål!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

