Den bästa av kokonger

Ibland är det bara underbart att höra till en familj. Träffade min ostyriga och numera ganska stora familj i helgen. Mina systrar och svågrar, barnen, mamma och pappa. Och precis där och precis då – hur olika vi än är och hur olika vi än lever – så känner jag mig trygg. Masarinen är som inlindad i en kokong av kärlek. Och det magiska händer. Jag släpper tanken på att han är annorlunda.

Life is a beautiful thing.

2 svar so far »

  1. 1

    Vad underbart att ni har den kokongen där ni kan vistas ibland!

    Jag har ingen Masarin.. men saknar min familj otroligt mycket sedan jag fick min dotter. 80 mil är alldeles för långt att ha mellan sig själv och familjen….

    Jag är så glad att du kan slappna av i släktens närhet och njuta av umgänget – både för din och Masarinens del.

  2. 2

    Halloj Masarinmamman!

    Kolla in min blogg idag, du har fatt en award :-)

    Masarinmamman: Oj! Vad fint du skrev. Jag blir glad! Tack!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

