Så var det sagt

Nu har vi berättat för fröknarna på storebrors dagis att vi ska flytta. Eller vi och vi, jag skickade min bästa löpare. M fick alltså ta första snacket. Jag hade själv gruvat mig inför det samtalet och givetvis började jag gråta så fort jag träffade dem efter det. De är så fina och de har sett fram emot att Masarin också skulle komma till just dem och att de skulle få lära sig tecken. Särskilt fröken E har varit helt ljuvlig och bett mig lära henne ett nytt tecken varje gång jag kommit för att hämta storebror. Häromdagen visade Bombadill mig tecknet för att städa. Det tecknet hade jag visat E men själv aldrig använt hemma.

Hmm, vi kanske borde börja städa mer?

Kommentera

