Lost and found

Utan Masarinmamman hade jag imploderat. Allt som hände med oss när masarinen kom var för stort och svårt att bara bära inombords.

För masarinens skull känns det viktigt att varje ord och varje formulering förmedlar rätt känsla. Jag skalar ner och komprimerar. Efteråt ser varje inlägg så enkelt ut att jag själv nästan har svårt att förstå hur det kunde ta sådan tid.

Men det finns en sådan lust också! Det är egentligen ganska fantastiskt att det blev Masarin som skulle ge mig mitt språk tillbaka.

Kommentera

